zondag 25 juli 2021

Liever zo

Wat is er nou zo leuk aan een hond? Sommigen zeggen dat sinds ze een hond hebben, ze meer van zo'n viervoeter houden dan van een mens. Volgens mij bedoelen ze dan bepaalde mensen en niet de mens in het algemeen. Sommige mensen doen nogal lelijk en tja, dan is een hond of kat of kanarie veel aardiger. Ik heb ook liever dat een hond naar mij blaft dan een mens. Een kat mag ook tegen mij m(i)auwen. Liever dan een mens. En dat een kanarie naar mij fluit oké. Maar een eh.... mannenmens, nee. Haha!
Zelf ga ik ook liever met Fenna op stap, dan met een chagrijnig iemand. Ik kies ook voor haar in plaats van me te laten overladen met allerlei (negatieve) prikkels. Maar het neemt niet weg, dat ik toch de voorkeur geef aan mensen. Zolang ze zich maar niet als een beest gaan gedragen.