donderdag 22 juli 2021

Biden en brand

Duitsland mag van Amerika Russisch gas importeren. Hahaha! Wat fijn! Waar bemoeit zo'n land als Amerika zich mee? Moeten wij hier in de kou en economische ellende zitten omdat Amerika dat graag wil? Of moesten we Amerikaans gas kopen? Ik zou zeggen : Ga eerst de ellende in je eigen land oplossen, meneer Biden! Uw land is in verval en staat in  brand." Mijn oma zei soms : "God straft meteen." 
Amerika doet wel weer zo flink, maar als ik hun president zie, dan zou ik me als Amerikaans staatsburger schamen en als vijand mijn hoofd met medelijden schudden. Wat een blamage. En dan een land als Duitsland de les willen lezen. Biden kan niet eens goed uit zijn woorden komen, is vaak geestelijk de weg kwijt en zal in het donker volgens mij verdwalen. Zielig voor zo'n iemand, maar ja hij kiest er wel zelf voor om als trekpop te fungeren. Merkel zal er vast geen kind aan gehad hebben. Het brandt tegenwoordig ook in Californië.