zondag 25 juli 2021

Omdat ik geen tijd heb

 Zoals je weet ben ik geen boekenlezer. Zonde van mijn tijd en ik moet veel te lang stilzitten. Vandaar dat ik heel selectief lees en dan graag ook nog samengevatte stukken. Een soort van management samenvatting. Haha! Zo bekijk ik ook videootjes op YouTube. Ze moeten geen 15 minuten of langer duren. Ik hoor liever de term 'schuren', dan dat ik 10 minuten naar schuurwerk zit te kijken. Als ik details wil weten, dan zoek ik die wel op. Dan ga ik even de diepte in. Zo deed ik het op mijn werk ook. Ik kan mijn tijd nog steeds beter besteden. Zo'n filmpje over een overkapping maken spreekt mij daarom wel aan. Na een halve minuut denk ik dan : "Zo doen ze dat dus." Niet dat ik dan alles weet, maar die detailinformatie zoek ik dus pas op als ik het nodig vind / heb.