dinsdag 15 juni 2021

Met recht Wifi

We staan weer alleen op het veld. De resterende gasten zijn vertrokken. Er staat nu nog een tweetal caravans van mensen met een seizoen plaats. Die mensen zijn er niet. We hebben dus het hele veld voor onszelf.
Deze camping mag met recht stellen, dat ze Wifi hebben. Het draadloze netwerk werkt als een tierelier. Net alsof je thuis bent. Zelfs tijdens de voetbalwedstrijd van Oranje, toen het hier erg druk was, bleef het netwerk supersnel.
Als ik hier rondkijk, zie ik diverse masten met zo'n Wifi versterker (denk ik). Af en toe zie ik ook een netwerkbeheerder rondvliegen. Hij zit vaak op een van die masten te koekeloeren. Dankzij onze verrekijker zag ik dat ie een enkelbandje draagt. Misschien heeft ie een taakstraf hier op deze camping. Laatst las ik over een duivenmelker, die trots vertelde dat hij zijn kampioensduif al 8 keer verkocht had. Het is een doordenkertje, dus eerst goed wakker worden.