woensdag 10 oktober 2018

Remtrommels opgeknapt

Geen gezicht
Na het vervangen van de schokdempers en veren vormden de roestige remtrommels een regelrechte afknapper. Ik ze vanmorgen maar alsnog met een lamellen schuurschijf ontroest en in een zwarte roestbeschermer gezet. Nu ziet de boel er tenminste weer opgeknapt uit.
Anno 1994....
Omdat ik toch in de loods was heb ik zowaar een stukje administratie gedaan. Erg leuk om daarmee weer eens bezig te zijn. Je kent het wel, debiteuren, crediteuren, openstaande posten, betalingen enz. Ooit heb ik zelf het administratiesysteem Snelstart gebruikt, toen ik voor mezelf bezig was als IT consultant. Ik zag het systeem na ruim 20 jaar terug, zij het in een moderne versie. Ik denk dat ik me de komende tijd wat meer ga verdiepen in die boekhoudmaterie. Goed voor mijn grijze massa.