dinsdag 2 oktober 2018

Brandende vragen


-Waarom mag ik met een cruiseschip wel Rotterdam in, maar niet met mijn kampeerbusje?
-Waarom krijgen arbeidsmigranten een ww uitkering?
-Waar kan ik me in ons land aanmelden als arbeidsmigrant?
-Heeft de paus inmiddels al die viespeuken en hun beschermers geëxcommuniceerd? Of kan / mag de paus zichzelf niet excommuniceren?
-Is hondenpoep nog steeds veel erger dan plastic, blik, sigarettenpeuken en kauwgom?
-Zijn er voor rokend personeel andere plaatsen te bedenken dan die bij de entree?
-Zie vorige vraag maar dan voor scootmobielen, armtierig spelende muzikanten en honden.
-Waarom zijn onze nationale zenders links?
-Kennen ze bij al die tv zenders niemand anders dan hun eigen mensen?
-Waarom moet ik een bordje op mijn fiets vanwege mijn slechte gehoor, terwijl anderen met doppen in hun oren zich voortbewegen?
-Zie vorige vraag maar dan voor slechtzienden vergeleken met anderen die naar hun smartphone staren.
-Wordt Cocu eerder ontslagen dan Buijs of Van der Gaag?
-Waarom is een feest zonder alcohol en/of een pilletje geen feest? O nee, dat is geen vraag meer, want dat soort feesten is louter bedoeld voor zeer saaie, domme mensen.