woensdag 31 oktober 2018

Continuïteit ontbreekt

Een naburig benzinestation is tevens een aanbied- en ophaalpunt voor postpakketten. Vandaag bood ik daar weer een pakket ter verzending aan. Ik had een vorige keer van de medewerkster al een compleet ingevuld verzendlabel gekregen. Niet alleen als voorbeeld voor mij, maar vooral ook voor haar collega als zij er niet zou zijn. Haar collega kon mij namelijk de vorige keren niet helpen. Zij vertelde dat ze 's middags dienst heeft.
Dus ik stap 's middags vrolijk vol goede moed de zaak binnen om 'even' weer een pakket te verzenden. Toen ik door de schuifdeurtjes liep zag ik dat de medewerkster er niet was, maar weer haar collega. Ondanks het vooraf ingevuld label en de kassabon van de vorige zending, kon meneer mij ook dit keer niet helpen. Ik heb het pakket daar achtergelaten met de mededeling dat ik morgenochtend, als de medewerkster er weer zou zijn, terugkom om de verzending af te handelen. Ik zal haar vragen een beschrijving te maken voor haar collega. Misschien dat het helpt. Tenzij hij dyslexie heeft.