vrijdag 5 oktober 2018

Een klant afbekken

Gisteravond ontving ik een e-mail met de mededeling, dat mijn bestelling in de door mij geselecteerde winkel klaarligt. Ik heb conform de voorschriften het bericht afgedrukt en aan Sonja meegegeven. In de winkel geeft ze keurig aan de bestelling te komen ophalen. Ze laat het e-mail zien. De medewerkster vroeg of het soms via internet besteld is. Ja dus. Ze begon vervolgens in lades met doosjes te zoeken. Op de toevoeging dat het kaarten zijn, zei de anders altijd vriendelijke medewerkster chagrijnig : "Zeg dat dan! Die zijn niet via internet besteld!" Toch heb ik ze echt op de site van Kruidvat gemaakt. Vervolgens boomt ze naar een andere kast en begint weer te zoeken. Intussen, omdat ze de bestelling niet kan vinden, blijft ze mopperen dat de bestelling echt niet via internet gedaan kan zijn. Opeens kwam ze overeind en zei nog steeds chagrijnig : "Ze zijn er niet. Trouwens, op de vrijdag worden hier nooit bestellingen afgeleverd!" Alsof Sonja het allemaal zelf geregeld heeft. Gelukkig hebben we het e-mail nog. Morgen in de herkansing. Dan is het mijn beurt. Hopelijk heeft ze dan goed geslapen en/of geen last van haar ongesteldheid. Als ze weer zo naar doet, is zij aan de beurt.