donderdag 4 oktober 2018

Euro parlementariërs

EU parlementariër aan het werk
Ik heb al vaker mijn gal gespuwd over dit EU volkje, dat onze belastingcenten opvreet en daarover geen verantwoording willen afleggen. Er zijn diverse docu's gemaakt over de boevenpraktijken in het Brusselse. Let wel, die boeven krijgen (ja, krijgen) 4.400 euro netto per maand als onkostenvergoeding. Maar ze willen over de besteding ervan geen openheid geven. Nou dat zegt dus genoeg.
Menig gezin in de EU zou graag de helft van dat bedrag als maandelijks inkomen willen zien. De hebberigen graag het hele bedrag.
Ik moest van mijn onkostenvergoeding ad 245 euro per maand elke cent verantwoorden. Ik werkte niet bij de EU, de politie of brandweer. Vandaar. Ik heb een tijdje zo'n EP figuur als lezer gehad. Nadat ik mijn gal over dat volkje gespuwd had, berichtte hij mij dat hij mijn blog nooit meer zou lezen. Tja, de waarheid komt vaak erg hard aan. Ik heb meneer erop gewezen, dat hij niet zomaar kon stoppen met lezen. Hier geldt een opzegtermijn van twee maanden. 't Is maar dat u het weet.