zondag 21 oktober 2018

Airmiles flop

Voor 1 november a.s. heb ik de gelegenheid om mijn airmiles te gebruiken. Volgzaam als ik ben, besloot ik vanmorgen mijn Airmiles-kaart te legen.
Na ingelogd te zijn op de site Airmiliesshop, begon de ellende. De website is zo traag als dikke stront in de winter. Waarschijnlijk een product uit begin jaren 80 of zo. Na elke enter kon ik drie koppen thee drinken. Ergerlijk, ware het niet dat ik tussentijds ook nog de was kon doen.
Vooraf heb ik keurig berekend, hoeveel ik aan punten zou kunnen besteden. Uiteraard na aftrek van de verzendkosten. Mijn bestelling was totaal (inclusief verzendpunten) ruim 500 punten beneden het maximaal toegestane aantal. Wat denk je? Mijn bestelling werd niet geaccepteerd, omdat ik onvoldoende saldo zou hebben! Na het een aantal keren geprobeerd te hebben met dito resultaten, besloot ik als laatste het goedkoopste artikel uit het armtierig assortiment te bestellen. Maar zelfs met een flink saldo-overschot van 1.500 punten werd mijn bestelling geweigerd. Inmiddels waren er een paar uren verstreken. Wat een k*twebsite!