maandag 1 oktober 2018

Een lady-camper?

Fabrikant Hymer (onlangs overgenomen door een Amerikaan) heeft een kampeerbus door en voor dames. Een dezer dagen vroeg iemand mij wat ik daar van vond. Ik zei : "Vraag het maar aan iemand anders, want ik heb die bus weliswaar gezien, maar enkel van buiten." Dat waren wat foto's in een of ander Duits blad. Eerlijk gezegd, ben ik ook niet nieuwsgierig hoe de bus er van binnen uitziet. Zal wel hetzelfde zijn maar dan roze.
Ik begrijp al die drukte trouwens niet over een lady-camper. In mijn optiek is het enige dat verder nog anders is in zo'n bus zijn de parkeersensoren. Die zullen het tegenovergestelde aangeven dan bij gewone bussen. O ja, en het navigatiesysteem. Vanwege de kreten als 'hier had u linksaf gemoeten' en 'hier is een toilet' en het fijne dat ze het scherm 360 graden draaien kan. Het blijft kaartlezen, hè?