dinsdag 13 februari 2018

Lekker weertje

Wat een lekker weertje was het vandaag. En.... wat blijft het lang licht! Ik begin me al te verkneukelen op het komend voorjaar. Vanmorgen hebben Sonja en ik een klusje geklaard : een tuinhuisje weer water- en winddicht gemaakt. 's Middags ben ik met Fenna weer een lange wandeling gaan doen. Op de heenweg met de kraag omhoog en de rits tegen mijn kin, want het stond een aardig windje. Op de weg terug was het heerlijk met de wind in de rug. Fenna's loopsheid loopt ten einde. Ze snuffelt merkbaar minder en piept en jankt niet meer, zodra ze een reu ziet.
Onder de overkapping is de zon goed te voelen. Nog even, kunnen we dan al weer buiten gaan zitten?
We gaan dit jaar weer lekker vroeg op pad met de kampeerwagen. In het voorseizoen is het niet alleen rustiger, maar ook de recreatiemedewerkers zijn nog fris en fruitig.