Op het geweldige www zag ik een opvouwbare bench voorbijkomen. Volgens de opgegeven maten zou hij mooi tussen de voorstoelen moeten passen. Hij heeft wanden van stof en is als nieuw aldus de aanbieder.
De koop werd gesloten onder de voorwaarde, dat de bench via Kiala / UPS post zou worden opgestuurd. Ik vond dat goed, want hier in Dronten is ook zo'n Kiala punt in een winkel. Dus gaf ik hem ons e-mailadres.
Nadat de verkoper de bench had afgegeven op zijn Kiala punt, kreeg ik een kopie van het verzendbewijs toegestuurd. Dat was vorige week woensdag. Met het tracknummer kon ik de zending volgen. Helaas bleef de zending in fase 1 hangen : geregistreerd. Tot zelfs vanmorgen toe. Ik heb toen maar het Kiala punt hier gebeld. Daar hield men de boot af met allerlei verhalen, onder meer dat het pakket helemaal niet aangeboden zou zijn door de verkopende partij. Vreemd, want ik had een kopie van de verzendbewijs toegestuurd gekregen, compleet met tracknummer.
Na enig aandringen van mijn kant, ging men toch even bij de paar ontvangen pakketten kijken. En wat denk je? Mijn pakketje lag daar al sinds vorige week vrijdagochtend te wachten!
Fenna's nieuwe slaapkamer |
Het pakket was net te groot om het op de bromfiets te vervoeren. Het Kiala punt ligt tegenover de loods van onze zoon, dus daar heb ik de aankoop maar even gestald. Wat denk je? Komt Ben net aan en zegt dat ie vanmiddag bij ons in de buurt moet zijn. Hij bood aan het pakketje bij ons thuis af te leveren. Aldus geschiedde. Dank!