maandag 19 februari 2024

Vakantieweek

Het is weer maandag. Een nieuwe week met nieuwe kansen. Ook een vakantieweek voor de scholieren. Die zal wel weer tot de nodige paniek leiden bij sommige ouders. Kinderen hebben is belangrijker dan ervoor zorgen. Net alsof het speelgoed is : voor de hep. Sommigen vertonen hetzelfde gedrag met huisdieren.
Maar goed, daar hebben wij nooit last van gehad. Ik ben inmiddels zover hersteld, dat ik vanmorgen weer een wandeling gemaakt hebt. Het is droog en ik zag blauwe plekken tussen de wolken door. Nog geen zon, maar die zie ik toch wel ook al schijnt ze niet.
Ik heb mijn grijper en afvalzak meegenomen. Tijdens een korte wandeling gisteren, zag ik dat het vuil mij gemist heeft.
Daarna weer eens naar de loods. Daar ben ik ook een week niet geweest. Ik heb er zin in.