donderdag 22 februari 2024

In beweging

Ik ben blij dat ik weer zo goed als normaal kan functioneren. Lekker naar buiten, wandelen, fietsen en zwerfvuil opruimen. En geregeld naar de loods. Vanmiddag ben ik op de fiets gesprongen om in de loods een schuurmachine te gaan halen. Mijn oude machientje heeft het begeven. Halverwege de rit begon het te miezeren. Het ging alsmaar harder, al bleef het bij miezeren. Neemt niet weg dat ik er behoorlijk nat van werd.
Eenmaal bij de loods aangekomen, kwam ik erachter geen sleutel bij me te hebben. 😅 Ja, ja, ik lach erom hoor. Het heeft geen zin om boos te worden. In dergelijke situaties blijf ik meestal optimistisch en zie ik de zonnige kant ervan. Ik bedoel : ik heb toch maar weer een stuk gefietst.
Afgelopen dagen heb ik gemerkt, dat mijn conditie een flinke klap gelregen heeft van de griep. Maar er wordt aan gewerkt om die weer op peil te krijgen.