zaterdag 19 februari 2022

Verkiezingen Maart

Was ik dus mooi op tijd met het plaatsen van het zonnepaneel begin deze week.
VVD 'er Rutte heeft niet eens (postuum) zijn excuses aan de militairen die in Indonesië hebben gevochten aangeboden. Lapzwans! 
Inmiddels weet ik dat de politieke partijen die het kabinet vormden en weer vormen, niet mijn (lokale) stem zullen krijgen. De VVD, D66, CDA en CU : doei!
Segers van de CU roept plots op tot burgerlijke ongehoorzaamheid. Ahum, deed een andere politieke partij dat al niet eerder? En wat was toen de reactie van meneer Segers? Segers sprak toen over politiek extremisme. Maar met de verkiezingen in aantocht, is Segers weer hypocriet. Zo ken ik de CU weer. Net als het CDA zijn CU 'ers geloofshuichelaars van het eerste uur. Ik begrijp best dat dergelijke mensen christenhonden genoemd worden.
Het nieuws probeert mij zand in de ogen te strooien met allerlei 'het gaat goed!' berichten. De cijfers zijn gebaseerd op het dieptepunt van vorig jaar. Maar dat vertelt men er niet bij. Zeg maar : gisteren had ik een 2 voor mijn test, maar nu een 3, dus het gaat goed. Een 4 en het gaat heel erg goed. Nee mensen, het is nog steeds zwaar klote. Ik had een 7 moeten halen. Met de economie gaat het dus nog steeds niet goed.