dinsdag 1 februari 2022

Kritische wetenschappers

Zoals vaker geschreven zoek ik geregeld ook de andere kant op, als het over corona gaat. De overheid vind ik heel erg onbetrouwbaar. De laatste jaren denk ik steeds vaker in termen van een maffiacultuur in Den Haag. Het aantal keer dat Rutte gelogen heeft is beschamend hoog. Ik geloof daarom geen woord meer van hem en zijn trawanten, waaronder 'dokter' Hugo de Jonge en Ernst Kuipers. We worden telkens weer met een politieke aanpak geconfronteerd in plaats van een wetenschappelijke. De reclamespot waarin artsen oproepen tot vaccineren, geeft aan dat er ook onbetrouwbare artsen zijn. Het is voor mij heel duidelijk dat ook een Ernst Kuipers niet wetenschappelijk maar politiek bezig is. Het onderzoek van de WHO naar de oorsprong van het virus, kende eveneens een politieke en geen wetenschappelijke aanpak. Iets wat Marion Koopmans heeft toegegeven. Zoals je weet heb ik zo mijn eigen wetenschappers. Ik heb de video dubbel opgenomen in dit bericht. Louter omdat er een censuur toegepast wordt op anders denkenden.
Vorige maand luisterde ik weer eens naar een aantal wetenschappers met een heel andere kijk op de corona pandemie.