maandag 24 januari 2022

Waarom Ernst Kuipers?

Als men de gewone antigriepprik gaat mixen met een MRNA goedje, dan neem ik die prik niet meer.
Zoals gebruikelijk probeert Kamervoorzitter Bergkamp (D66) leden van het kabinet in bescherming te nemen, door de oppositie geregeld de mond te snoeren. Leve de democratie...
Velen vragen zich af, waarom meneer Ernst Kuipers tot minister benoemd is en niet bijvoorbeeld meneer Marcel Levi. Het antwoord is vrij eenvoudig : meneer Kuipers heeft zijn deskundige (D66) oren volledig naar het kabinet laten hangen, terwijl meneer Levi (PvdA) op meer objectieve wijze reageert. Het kabinet heeft meer aan meelopers, dan aan realisten. Hoewel Kuipers een medische achtergrond heeft, zal ook hij conform de wens van het kabinet ook verder snijden in de Zorg. Kuipers vindt mij overigens een Wappie. Voor hem een woord met een negatieve lading, voor mij juist niet. Ik vorm geen gevaar voor de algehele gezondheid, maar voor dit kabinet en de farmaceuten. Vandaar dat Kuipers en Beau van E.D. zo goed bevriend zijn. Ook Beau is van mening dat niet-gevaccineerden hard aangepakt moeten worden. Ik vind dat een minister van Gezondheid een meer objectieve houding moet tonen. Een neergeschoten crimineel mag dus wel een ziekenhuisbed bezetten, maar ik dus niet? Zoiets druist in tegen de eed van Hippocrates, meneer Kuipers. Dus niet iets van Hypocritus, maar Hippocrates.