dinsdag 18 januari 2022

Kiezen

 Er zijn bijna 200 klachten over een apneuapparaat van Philips. Dat kwam vanmorgen in het nieuws. Het apparaat werd vorig jaar naar aanleiding van klachten uit de markt genomen. Ik moest gelijk denken aan de klachten over de bijwerkingen inclusief verlammingen en overlijdens vanwege de vaccins. Die zijn qua aantallen vele malen hoger, komen niet in het nieuws en leiden niet tot een uit de markt halen van de vaccins.
Iemand (er zijn er veel meer) zei tegen mij, dat ik als niet gevaccineerde onderaan de wachtlijst van ziekenhuizen geplaatst zou moeten worden. Ik reageerde droogjes : "O, ik had niet verwacht dat je mij vanwege mijn keus lager rangschikt dan een willekeurige crimineel, die wel aan zijn schotwonden geholpen wordt." Hoe dan ook, ik ben blij dat de meeste medici geen onderscheid maken als er zieken geholpen moeten worden. En ja, ook criminelen komen met spoed op een ic terecht.