dinsdag 19 november 2019

Wachten op een pakketje

Via een website heb ik een paar 12 volt lampen voor de bus gekocht. De verzending gebeurt via DHL, aldus de leverancier. Van dat postbedrijf kreeg ik vrij snel bericht : Vandaag wordt uw bestelling bezorgd. Tussen 14.00 en 16.00 uur. Of ik daarmee rekening wilde houden. Ik kon eventueel een ander tijdstip van bezorging aangeven als ik dat zou willen. Ik ben vanmiddag gewoon thuis gebleven.
Rond 16.15 uur zag ik iemand in DHL kleding aan komen lopen. Ik stond op en liep naar de voordeur. Door glas zag ik echter niemand verschijnen of staan. Wat bleek? Er hing een envelop door de brievenbus. Het was mijn bestelling. Potverdorie! Ik had dus helemaal niet thuis hoeven blijven. Ik ging er vanuit, dat die lampen in doosjes verpakt zouden zijn. En dat die twee doosjes samen in een groter doosje verzonden zouden worden. Niet dus. Ze zaten in een soort envelop. Gewoon brievenbuspost dus en geen pakketje. Straks maar even controleren of die lampen het doen.