vrijdag 8 november 2019

Lekker belangrijk

Iemand vroeg om wat tips, om een kampeerbusje stabiel te houden als ie ergens kampeert. Er kwamen allerlei tips, variërend van caravansteunpoten aan het chassis bevestigen tot aan 'gewoon stilliggen', want grappenmakers zijn er natuurlijk ook. Zelf heb ik verteld over de potkrik die ik onder de bus of trekhaak plaats. Op een plankje.
Reden voor iemand om te reageren met : "Die potkrikken zijn loodzwaar, dus gaan ze ten koste van je laadvermogen. Een camper is trouwens bedoeld om direct weer weg te rijden als je vertrekt en niet eronder te kruipen. Dat is onze visie op een camper!"
Okéeee. Wij hebben blijkbaar lichtgewicht krikken en geen loden, want ik kan ze gewoon met één hand optillen. En wat onze visie betreft op onze kampeerbus, die is simpel : lekker onthaasten. Maar ieder zijn ding hoor.
"Ik ben een influencer en een instagram model", zegt ze ietwat opschepperig. Ik denk meelevend : "Ook zielig als je niets kan."
Oké, ik ben van 1948. Een OK Boomer dus, volgens een Nieuw Zeelandse politica. Met OK zijn is niets mis.