vrijdag 13 september 2019

Met Stella op pad

Zoals gezegd was het gedurende de vakantieperiode even stil op de site waar men gratis goederen aanbiedt. Maar inmiddels is mijn voorraad weer flink aangevuld. Ik ben daartoe diverse keren spontaan op de fiets gesprongen om wat goederen op te halen. Vanmiddag moest ik aan de andere kant van het dorp zijn. Zo'n 7 km lopen. Maar ik ben niet gek. Dit keer ben ik met Stella op pad gegaan. Je weet wel de elektrische fiets van Sonja. Er stond wat wind en ik wilde me niet uit de naad fietsen. Sonja's fiets is qua accessoires net een pakezel. Je kunt er zo de inhoud van een eenkamerwoning mee verhuizen. En dan kan de bewoner achterop. Haha!
Als ik alleen op pad ben met de fiets neig ik tot flink doortrappen. Ik weet niet waarom. Ik geef direct toe, dat het ritje van zo'n 15 km mij uitstekend beviel. Dat kwam ook omdat de zon vrolijk scheen en ik veel jeugdigen voorbij raasde. Haha!