donderdag 12 september 2019

Het valt tegen

Ach, het kan niet altijd meezitten. Dus valt het tegen. Ik doel op het herstel van de dorpel van de bus. Metaal bewerken is immers ook een vak. Gisteren zag ik op de tv hoe een kampeerbusje opgeknapt werd. Ik zag beelden in een garage, waar vier, vijf man om het bus heen sprongen. Allemaal, naa rik aanneem, vaklui. Ik ben alleen bezig en ben een gesjeesde kantoorpik. Ik volg weliswaar veel programma's waarin met name oude voertuigen opgeknapt worden, maar zelf doen is een heel ander verhaal. Het zit dus tegen. Maar ik heb alle tijd, want de eerstvolgende apk is pas volgend jaar juli. Tot die tijd dus. Maar we willen natuurlijk ook op pad. Ik ben niet van plan de bus tot juli 2020 in de loods te laten staan. Ik neem maar een rustdag om tot bezinning te komen. Misschien kan het op een veel gemakkelijker manier dan ik denk. En.... het werk moet leuk blijven.