zaterdag 28 september 2019

Keurig op tijd

Kijk, daar houden we dus van : afspraak is afspraak. En dus kwam zoon Robert keurig op tijd met de aanhangwagen achter de auto. Die gesloten bak werd na aankomst achter de bus gekoppeld, om naar het noorden te gaan. Even een probleempje met de verlichting van de linker richtingaanwijzer, maar dat was een kwestie van een pool in de stekkerdoos wat uitbuigen. Op naar Groningen dus. Daar is misschien een ex-student wakker (denk het niet), om met z'n drieën het inventaris van de studentenkamer in te laden.
Ik had vooraf willen tanken, maar ik kon bij geen van de tankstations komen, vanwege wielrenwedstrijden (NCK). Eerder had ik al wat kaartjes bekeken van de parcoursen, maar daar kon ik geen wijs uit worden. Zelf blijf ik thuis, want er is ook nog zoiets als een Fenna. Die kon niet mee, want dan zou ze enkele in de weg lopen. Dat geldt ook voor een 4e persoon, dus nog een reden om hier te blijven. Kunnen moeder en zoon onderweg gezellig kletsen. Thuis controleer ik nog even de kamer waar straks weer iemand gebruik van gaat maken. Gezellig hoor, de wetenschap dat er straks weer iemand in huis komt. Ook al is het maar tijdelijk.