vrijdag 23 november 2018

Zwarte Vrijdag

Toen ik via het centrum van ut durp terugkeerde, zag ik een mij bekende auto op de dreef staan. Hij stond daar niet alleen. Het was daar behoorlijk druk met ambulances, brandweer en politiewagens.
Aan de situatie leidde ik af, dat een auto van rechts geen voorrang heeft verleend aan de auto op de dreef. Ik ben geen deskundige op dat gebied hoor. Ik heb ook geen remsporen gezien, wat misschien de flinke impact van de aanrijding op de andere auto verklaart. Die zat aan de bestuurderskant flink in elkaar. Maar misschien is er te hard gereden. Of is een van de bestuurders onwel geworden. Dat is vaker voorgekomen. Het is allemaal gissen, want nogmaals ik ben geen deskundige op het gebied van ongevallen. Gelukkig niet. Ik zie liever leuke dingen. Voor deze mensen is het een zwarte vrijdag.