maandag 5 november 2018

Wat een weekend!

Wat is er fijner dan op de maandagochtend lekker lui in je bed te blijven liggen? Wat wil je na zo'n prachtig weekend!
Zaterdag kwam er een gezellige avond spontaan uit de lucht vallen. Samen met de kinderen lekker gegeten en veel gelachen bij de Bataviahaven in Lelystad. Zondagochtend op tijd uit de veren, want het was zover : de familiereünie in Wageningen!
we gaan eten, dus wie loopt voorop?
Om te beginnen : petje af voor de dames die dit georganiseerd hebben. Hartelijk dank daarvoor. Erg leuk om een groot deel van de familie weer te zien en te spreken. Hoewel, dat laatste lukte niet helemaal want daarvoor was te weinig tijd en het eten te lekker. Haha!
Ik zag kleine kinderen met gelaatstrekken, die even bepaalde emoties bij mij losmaakten. Ze herinnerden mij aan dierbaren die niet meer onder ons zijn. Ze bleven mijn aandacht trekken.
Dat de tijd blijft vliegen bleek wel uit een opmerking van mijn zus. Ze herinnerde mij aan die keer, dat we samen een baby bezochten in een ziekenhuis in Hilversum. Die baby liep daar ook rond als 21 jarige!
Het was een zeer geslaagde reünie. Op naar de volgende, ergens in Zeeland of België?