donderdag 7 augustus 2014

De Honda CBX te koop

Robbie met zijn 1000 SRAD
Vandaag heb ik een belangrijk besluit genomen : ik neem afscheid van de CBX! Een flinke aderlating, dat wel. Zeg maar gerust een amputatie. Maar ik moet toch ook toegeven dat ik me steeds minder veilig ben gaan voelen in het verkeer. En dan met name op de snelwegen.
Natuurlijk kan ik ook binnendoor rijden en dat deed ik ook vaak. Maar soms ontkom ik er niet aan een stuk snelweg te nemen. Het is mij vaak te agressief en te veel lui met korte lontjes.
Is hiermee definitief een eind gekomen aan mijn leven als motorrijder? Nee, dat gevoel heb ik ook weer niet. Maar voorlopig ben ik er klaar mee.
Met een schuin oog kijk ik nog steeds naar leuke fietsen, hoor. Dat wel. En het zijn geen driewielers. Misschien huur of leen ik er soms een. Onze zoon heeft een mooie TL1000 SRAD gekocht, dus.... Hey, Robbie, ik durf het bijna niet te vragen, maarr......! Aan de andere kant : niet raar opkijken als ik na een jaar of wat toch weer een motor koop.