dinsdag 8 april 2014

Aangifte doen tegen Wilders?


Wat een toestanden zeg! En wat een heibel. En waarom? Ik zou het niet weten. Hier in Lelystad vragen Marokkaanse vrouwen aan de burgemeester hen te beschermen. Waartegen eigenlijk? En word ik dan ook extra beschermd? Tegen criminaliteit? Ik bedoel : iedereen behoort toch beschermd te worden, ongeacht zijn afkomst?
Een blank iemand valt niet op....
En dan die aangiftes. Wat een onzin. Weleens geprobeerd om aangifte te doen? Haha! Meestal krijgt het slachtoffer nul op rekest. Bij de politie is het wat aangiftes betreft 'zandzakken voor de deur'. Ik spreek uit treurige ervaringen. En als het iemand wel lukt om aangifte te doen, dan wordt de boel op het bureau in de prullenbak gegooid : geen prioriteit.  En nu opeens wel zoveel aangiftes wel accepteren? Laat me niet lachen. Klassenjustitie noem ik dat.
De beide inbraken in onze tweewielerzaak waren ook door zeg maar 'Noord Afrikanen' gepleegd. Maar die mochten rustig in en om de stad rondrijden op de gestolen scooters en motoren. Hen oppakken had geen prioriteit, volgens de meldkamer. We hebben toen als mkb'ers geen extra bescherming bij de burgemeester aangevraagd. Misschien hadden ze mij beter kunnen discrimineren, dan was er misschien wel wat gebeurd. Of niet? Ik denk toch van niet, want die ervaring heb ik zelf helaas ook opgedaan. Maar ja, ik ben geen criminele Noord Afrikaan maar slechts een Indo die opgegaan is in de maatschappij. Ik ben diverse keren publiekelijk uitgemaakt voor zwarte. In geen van die gevallen hebben omstanders aangifte voor mij gedaan.