donderdag 20 mei 2021

Ook een lampje

Als D66 mee gaat regeren gaan ze vast voor een gedwongen vaccinatie voor iedereen. Die partij heeft al vaker van die enge ideeën gelanceerd.
Telkens weer lees ik over plots brandende of knipperende lampjes in campers. Met de vraag wat er aan de hand kan zijn. Wat dat betreft hebben wij maar een oersaaie bus. Om daar wat verandering in aan te brengen, heb ik ook maar een lampje gemonteerd. Als dat gaat branden of knipperen kan ik eindelijk ook eens een vraag stellen op dat forum.😄
Zonder gekheid. Het valt me op dat er vaak elektrische problemen gemeld worden van campers, die relatief jong zijn. Zelf ben ik nooit zo gecharmeerd geweest van al die luxe toeters en bellen. Ze maken het elektrisch systeem enkel complexer en de kans op storingen groter. Keep it simple.