donderdag 27 mei 2021

Goed opgeborgen

Nou, nou. Gisteren heb ik me suf gezocht naar een handleiding en twee sleuteltjes. Ze horen bij een aggregaat. Ik vond het een goede zaak ze beide gescheiden te bewaren. Zo'n aggregaat / generator zie ik niet snel over het hoofd. Maar de sleuteltjes met de handleiding dus wel. Voor zover ik weet zitten ze in een doorzichtig mapje. Maar dat ligt niet op de voor ons gebruikelijke plaatsen. Zoals bij de andere sleutels en/of handleidingen van andere apparatuur hier in huis. Het ligt ook niet in de bus.
Ik heb er niet wakker van gelegen, hoor. Door dat soort onbenulligheden laat ik niet mijn nachtrust verpesten. Ja, ook ik word oud.
Mocht ik het mapje echt niet meer terugvinden, dan is er nog geen man over boord. Dan verwijder ik het contact. De handleiding zal ook wel ergens op het www staan.