donderdag 3 januari 2019

Meest favoriete artiest?

Dit keer weer een vraagje van het theezakje. Ik hoefde er niet lang over na te denken; ik heb niet 1 favoriet, maar meerdere. Hoewel, de leukste vind ik onze Luuk. Oké, geen artiest, maar wel een kunstenmaker. Haha! Laatst viel ie hier van de bank, na zijn zoveelste klimpartij. Verbieden en/of waarschuwen heeft bij Luuk geen zin. Luuk is de man van de ondervinding. Ik herken veel in zijn manier van doen. We hebben een zoon, Luuks vader dus, die ook zo was. En ik had een jongere broer die ook op die manier bezig was. Het zit dus gewoon in de familie. Vanmiddag is ie samen met zijn grote zus Emma naar hier gekomen. Ze blijven een nachtje en een dagje logeren. Leuk! Hier een van de vele artiesten die ik graag hoor, zingend over een nieuwe generatie. Billy Joe Shaver met Freedom's Child :