donderdag 7 september 2023

Geheimzinnigheid

Van de manier waarop de regering mij probeerde te dwingen tot het nemen van een experimenteel medicijn, kreeg ik een naar gevoel. Als ik moet worden overgehaald, nadrukkelijk eraan herinnerd, onder druk gezet, voorgelogen, gestimuleerd, gedwongen, gepest, sociaal beschaamd, schuldig gemaakt, bedreigd, gestraft en gecriminaliseerd word, tja dan word ik heel erg achterdochtig. Als dit alles noodzakelijk wordt geacht om mijn medewerking te verkrijgen, dan kan ik er absoluut zeker van zijn dat wat gepromoot wordt, niet in mijn belang is.
Het feit dat de via de rechter vrijgegeven documenten van Pfizer niet door de regering opgepakt en bestudeerd zijn laat staan erover gecommuniceerd is, versterkt mijn wantrouwen in zowel het handelen van de overheden als het gepushte middel. De inhoud van de Pfizer documenten bevestigen de meningen van de onafhankelijke artsen en wetenschappers, die spreken over een beperkt getest experimenteel medicijn dat op een geforceerde manier de markt op gebracht is. De documenten zijn in andere landen wel bestudeerd en er is actie op ondernomen. Ik ben blij een andere medische weg bewandeld te hebben en dicht bij mezelf gebleven te zijn.