vrijdag 22 september 2023

Zonder tieten

Zo, weer even een rondje zwerfafval opgeruimd. Dat is aanzienlijk zinvoller en positiever dan je op een weg vastlijmen of op het Binnenhof staan demonstreren. Schreeuwen kan iedereen. Nu nog de mouwen opstropen en vooral eerst bij jezelf beginnen.
Sojamelk, plantaardige yoghurt, groene karnemelk en nog meer van die onzin. Ik heb een paar keer een sojaboon bekeken en geen van die bonen had tieten noch tepels. Een paar keer, omdat ik het zeker wilde weten. In het bos heb ik ook geen planten gezien met tieten. 😂😂Hoezo melk? Dat spul is ook duurder dan die met echte melk bereid is. 
Ze zeggen dat vee slecht is voor ons milieu. Die beesten eten alleen groen, laten scheten en schijten groen. Eigenlijk net zoals vegetariërs dat doen.
Ik mag een vrouw niet slaan. Maar als een vrouw mij slaat, sla ik terug. Een slaande vrouw is namelijk geen vrouw. Dat is een transgender of een bitch.