zaterdag 30 september 2023

In overtreding

Ik heb bij mijn kopje thee een koffiekoek gegeten. Erg hè?
Het is nu al zover met de woke mensen, dat ze anderen ook gaan benoemen. Dus kan het zijn dat zo'n woke wezen mij een mevrouw noemt of zo. Het zal allemaal wel. Ik ben in mijn even voor alles en nog wat uitgemaakt. Het deert me nauwelijks. Gelukkig weet ik zelf als geen ander wie ik ben. Daar heb ik niemand anders laat staan een woke wezen voor nodig.
Aan de andere kant biedt het mij ook een kans om zo'n woke wezen te benoemen. Ik zal dan kiezen voor rat of vlo of muskiet. Kortom, ongedierte dat narigheid veroorzaakt. Daar moeten we als de sodemieter vanaf om die narigheid te voorkomen. Maar ik ben vooralsnog niet van plan me tot hun niveau te verlagen. Hoewel, ik heb onbewust de arts die mij keurde voor mijn rijbewijs getest op de eventuele aanwezigheid van een woke instelling. Toen ik het over mijn leeftijd had, zei ik dat ik me als een 45 jarige voelde. Maar daar trapte hij niet in. Ik werd gewoon gekeurd.😊