woensdag 20 september 2023

Mijn kleurtje mee

Ze komen hier met honderden tegelijk het land binnen. Ze zijn niet gevaccineerd. Nergens tegen. Ze hoeven ook niet gevaccineerd te worden. Er is van hoger hand geen dreigement te horen tegen deze ongevaccineerden. Dus geen : "Vaccineren of anders het land uit!" Ze worden op een heel andere wijze gevaccineerd. Ze worden volgespoten met geld, veel geld, een woning en spullen. Volgens de regering en hun vriendjes zijn het hoog opgeleide jongelui, een aanwinst voor onze maatschappij. In eigen land staan ze bekend als criminelen of dienstweigeraars of opportunisten. De meesten hebben een beperkte opleiding genoten. Ze zetten hier veel naar eigen hand. Ze hebben een eigen tv programma : Opsporing Verzocht.
Als het goed is hoef ik me ook nergens druk over te maken. Een kwestie van kleding, een raar taaltje spreken en ik heb mijn kleurtje mee. Don't worry, be happy.