maandag 13 maart 2023

What's in a name?

Het is weer maandagochtend. Veel mensen voelen zich kut. Gender veranderen of niet? Ik leid een simpel leven. Zo probeer ik mijn leven gemakkelijk te houden. Daar denk ik aan als ik mensen hoor praten over gender en seksualiteit. Ze worden boos wanneer ze 'verkeerd' aangesproken worden. Ze verdoen hun tijd met oeverloze discussies en hebben hun hoofd vol met onnodige ballast. En bijna dagelijks besteden ze al hun energie en tijd aan de mensen om hen heen, die hen 'verkeerd' aanspreken of hen voor anders dan wat zij in hun hoofd hebben aanzien. Ik houd het gewoon eenvoudig. Dus was Sonja een paar keer zwanger. Zelf ben ik nooit zwanger geweest. Dus bestaat er geen wij zijn zwanger, tenzij het meer dan 1 zwangere vrouw betreft. In alle beschrijvingen over zwanger en zwangerschap betreft gaat het over slechts 1 persoon, een vrouw. Als ik een stel hoor zeggen : "Wij zijn zwanger", dan zeg ik : "Nee, jij (vrouw) bent zwanger en hij (man) is gewoon dik."😂