donderdag 25 maart 2021

Verhuizen?

Men zegt wel : oude bomen moet je niet verplaatsen. Maar ik voel me niet als een oude boom. Ik zou best wel willen verkassen. Mijn droom was ooit ergens in een kleine woning te kruipen, tegen relatief lage kosten. Die wens werd mij ingegeven, toen ik erachter kwam over een paar woekerpolissen te beschikken. Door de kosten laag te houden, zou ik meer financiƫle armslag hebben om het leven toch aangenaam te houden. De verhuizing hield ook een emigratie in. Bij voorkeur naar Duitsland of nog meer naar het oosten van Europa. Ik ben weliswaar wat naar het oosten vertrokken, maar niet bepaald ver; Dronten dus. Haha!
Als ik nu zou gaan/kunnen verhuizen, zou ik toch weer die oude droom willen realiseren. Als ik hier zou blijven, dan zou ik voor de kop van Noord Holland gaan of  Brabant. Lekker fietsen en gezellig af en toe even bij familie een kop koffie doen.