woensdag 17 maart 2021

Kinderen voor een prikkie

Oké, ik weet dat er nu pedofielen naar mijn blog komen. Maar het is een tekst die een groepje kinderen op hun shirtjes droeg, toen ze onder begeleiding en gehoor van gniffelende volwassenen een liedje zongen.
Ik vind het helemaal niets wanneer ouders hun kinderen misbruiken om hun eigen visie te propageren. Maar het kan zijn, dat ik wat last heb van enige deformatie ontstaan in de jaren 60 en 70. Toen vonden veel ouders het plots tijd om samen met hun (tiener)kinderen te gaan douchen en slapen. Pa met zijn dochter(s) en moe met haar zoon(s). Dat was toen de seksuele revolutie. Zodoende hebben die ouders de basis gelegd voor seksueel misbruik voor de volgende generaties als zijnde een 'normaal' iets. Die kinderen lieten hun ouders doodleuk ook op de kleinkinderen passen. Hoort, zegt het voort.
Het denkvermogen van kinderen is lang niet zover, dat zij de gevolgen van hun en andermans daden kunnen overzien. Daar maken deze volwassenen misbruik van. Zoals kijkcijfers scoren met een tv programma, waarin kinderen met naakte volwassenen gaan praten. Zieke geesten die dat bedenken en die hun kids daarvoor uitlenen! Dus ja, dat valt bij mij ook onder kindermisbruik en/of -mishandeling. Zeg maar een soort begin-pedofilie.