zondag 21 maart 2021

Het duurt wat langer

Ergens las ik een klacht van een demonstrant die tegen het coronabeleid is. Het is een vrouw. Ze werd opgepakt en kletsnat in een busje gezet. Daarna werd zij met anderen ergens buiten Amsterdam in the middle of nowhere uit het busje gezet. Erg vervelend. Ik denk maar : troost je maar met de gedachte, dat ze je niet naar Schiphol gereden hebben om je later boven de Noordzee uit een vliegtuig te gooien.

Mijn neusverkoudheid duurt wat langer dan gewoonlijk. Gelukkig blijft het daarbij, al vind ik het hoesten vervelend. Dat komt doordat neusslijm mijn keelholte instroomt / -druppelt, volgens mijn huisarts. Ik kan bijna de hele dag hoestvrij zijn en dan opeens komt het opzetten.
Zoals gezegd kan ik nog steeds wel allerlei dingen doen. Ik heb voldoende energie en voel me verder niet echt slecht of zo. De meeste zorg betreft mijn neus in de vorm van snuiten. Neusverkoudheid noem ik het maar. Ik heb geen koorts of andere klachten betreffende mijn gezondheid. Nog maar even volhouden.