woensdag 17 maart 2021

Huisarrest

Vanwege mijn huisarrest ben ik vanmiddag maar wat gaan witten en gronden. De koof boven het fornuis ziet er nu nog beter uit. De vegen van de hamer langs de muren zijn verdwenen. Als sneeuw voor de zon. Niets wit witter dan.... 't Lijkt wel reclame. Ik heb ook een rekje in de grondverf gezet. Man, man, wat een werk. Met een kwastje tussen de spijltjes vegen. Het leek wel een straf. Maar goed, het hield mij van de straat en het rekje staat nu in de grondverf.
Ik ga nu bami maken. Met makreelkoekjes en nog iets erbij. Rendang of zo. Dat laatste weet ik pas als ik de koelkast geïnspecteerd heb. Het wordt een flinke pan, voor twee dagen. Dan kan ik morgen wat bijkomen. 😀
Ps. In steeds meer Amerikaanse staten wordt het dragen van een mondmasker niet meer verplicht gesteld. Vanwege de zinloosheid.