maandag 2 februari 2015

Maandag : last van een kater


Vanmorgen kwam ik met een aantal plannen in mijn wakkere hoofd de badkamer uit. Ik wil nog aardig wat doen. Zo wil ik het afdak van zowel het huis als de motor verder afwerken, een oude fiets opknappen, het schilderwerk op de zolder afronden (nog twee strookjes van een meter bij 5 cm - erg hè?) en dan heb ik nog wat externe klusjes bij buurtbewoners. Maar die komen later deze week aan bod. Oma wil een hekje vervangen en de buurvrouw wil haar tuintje opknappen.
En dan is er nog de auto. De remschijven en blokken moeten vervangen worden. Dat wil ik ook nog doen. Dat moet voor juni gebeurd zijn vanwege de apk. Naast dat alles heb ik ook nog behoorlijk wat typewerk liggen. Dat wilde ik ook vandaag gaan doen. Maar ik heb sinds vanmorgen erg veel last van een kater.