dinsdag 10 februari 2015

Een dolle dinsdag

Zo, de ouwe is moe! Ik ben de hele dag druk bezig geweest. 's Morgens in onze eigen omgeving en 's middags elders. 's Morgens heb ik wat werkzaamheden afgerond en het plaatsje achter de woning opgeruimd en geveegd.
's Middags ben ik samen met Fenna naar de andere kant van het dorp gewandeld.

Nou ja, ik heb gewandeld en Fenna heeft gerend. Ik had namelijk de werpstok met tennisbal meegenomen. Ik had voor een route door het dorpsbos gekozen, zodat Fenna los van de riem kon.
Op mijn bestemming kon Fenna flink uithijgen. Ik verleende wat hand en spandiensten in de vorm van wat opruim- en schoonmaakwerkzaamheden in de buitenlucht. Ik heb ter plekke nog van een kop thee genoten en ben toen weer samen met Fenna teruggelopen.
Omdat Sonja wat later thuis zou komen, ging ik alvast in de keuken aan de slag. Toen ze thuiskwam viel ze met haar neus in de boter : Ze kon gelijk aanschuiven! Fenna is ook moe. Ik plof nu op de bank neer en sta voorlopig niet meer op. Morgen wacht mij weer een drukke dag.