dinsdag 24 februari 2015

Koud hoor!

Gisteren was ik buiten bezig en ja, ik kreeg het telkens koud. Dus tussentijds even naar binnen om wat bij te komen. Ondanks het geregeld opwarmen, bleef ik het op een gegeven moment koud houden. Zo erg, dat ik last kreeg van rillingen. Ik voelde me niet ziek of zo. Zelfs in bed had ik het nog koud. Maar ja, ik ben nu eenmaal graan buiten bezig.
Vanmorgen ben ik weer buiten bezig geweest. De boel wat ordenen, de accu op de druppelaar aansluiten en de haspel van de tuinslang (eindelijk) opgehangen. Ik wil nog een oude fiets en wat oude metalen naar de loods van Ben brengen. Dan is de boel echt aan kant. Nou ja, bijna dan. Want er is toch telkens weer iets wat anders of beter kan. Gelukkig maar.
Straks ga ik nog even een border van het tuintje van de buurvrouw verwijderen. Dat ding is zo goed als weggerot. In plaats van een nieuwe rand, haal ik de trottoirbandjes zo'n 5 centimeter omhoog. Die betonnen dingen rotten niet weg en zijn onderhoudsvrij.