vrijdag 13 februari 2015

Een hekje maken

Hoewel ik nog niet al het bestelde materiaal binnen heb, ben ik vanmiddag alvast begonnen met wat voorwerk. Mijn opdrachtgevers wilden toch dat de bestaande schutting wat verlengd zou worden. Omdat ik nog niet begonnen was, kon deze aanpassing eenvoudig aangebracht worden in het plan.
Ik heb de hele erfafscheiding maar eerst even uitgetekend op papier. Met dat concept ben ik aan de slag gegaan. Dan hoef ik tijdens het werk niet zoveel na te denken en kan ik veel doen. Ik ben met de verbreding van de bestaande schutting begonnen. Die moet aan beide kanten betimmerd worden. Van daaruit ben ik naar de schuur gaan werken.
Ik heb alles kunnen doen wat mogelijk was met de beschikbare materialen. Het wachten was nu op de levering van een aantal planken. Mij is beloofd dat ze in de namiddag bezorgd zouden worden. En wat denk je? Stipt kwart voor vijf kwam de Gamma aan de deur! Kan ik mooi de rest morgen afmaken. Tot dan zitten mijn buurtbewoners op een afgemaakt hek te wachten.