donderdag 23 mei 2019

Een paar maten te klein

Ja hoor, ga ik eens een kledingstuk via het www bestellen, is het te klein! Voordat ik het jack bestelde, heb ik eerst keurig de informatie omtrent de matentabel gelezen. Daar bleef het niet bij. Ik heb ook conform het advies een jack van mijzelf erbij gehaald en dat opgemeten (borst, mouw en rug). De maten kwamen overeen met die van de tabel, die onder S vermeld stonden. In een van de recensies las ik ook dat de maten wat groot uitvielen. Dus ik dacht : het klopt.
Na ontvangst van het jack zag ik na het uitpakken, dat het jack te klein was. Ik kwam tot de conclusie dat ik toch gewoon een L moest hebben. Die zou volgens de tabel eerder onze flinke zoon moeten passen, dan mij. Ik heb het jack volgens de richtlijnen retour gestuurd en om een L gevraagd. Het gevolg is dat ik dit keer anderhalve week moet wachten. Het zij zo.