woensdag 27 februari 2019

Lekker weertje zo

Vandaag heb ik de bus maar eens een wasbeurt gegeven. Hij zag er niet uit. Tijdens en na het wassen, zag ik hier en daar een wat bruine verkleuring, ook wel bekend als roest. Logisch, want het is een Italiaan. De buitenlucht doet hem geen goed. Komende tijd ga ik de bus maar weer eens onder handen nemen, om de Italiaanse roestduivel te bestrijden.
Ik ga ook maar weer eens wat tijd op de hefbrug huren. Om de onderkant te controleren en eventueel onderhoud plegen. Tot nu toe kostte me dat 15 euro per uur. Ik doe de nodige voorbereidingen, zodat ik de tijd heel efficiënt en effectief van spenderen. Als ie op de brug staat, kan ik weer het rek van het reservewiel monteren. Dat ligt met het wiel nog steeds hier in de schuur, nadat ik ze had opgeknapt.
Afgezien van de roest heb ik verder geen andere uitdagingen. O ja, een omvormer plaatsen.