vrijdag 13 maart 2015

Moeizame communicatie

Voor mijn computer, een desktop (ja, ja), ben ik op zoek naar een grotere harde schijf. Op een bekende advertentiesite zag ik een advertentie van iemand, die omkwam in de harde schijven. Hij woont hier in de omgeving, dus reageerde ik met een e-mail. Ik vroeg de verkoper of hij soms ook een 120GB IDE Maxtor schijf heeft. Zo ja, hoeveel hij moest kosten en waar en wanneer ik hem kon komen ophalen. Ik sloot af met een vriendelijke groet van mij.
Na een paar uur ontving ik een reactie. Die luidde : Ja, 20 euro. Groet, Henk.
Da's in elk geval wat. Maar ik had een paar vragen meer gesteld, dus ging ik op herhaling. Krijg ik een berichte terug met : Ben vandaag niet thuis.
Dus ik vraag : Wanneer dan wel? En waar mag ik dan zijn? Antwoord van Henk : Ik denk morgenmiddag.
Het werd al met al wat langdradig, want aan 'ik denk' heb ik niets. En ook nog steeds geen adresgegevens. Henk beweert veel schijven op voorraad te hebben, maar volgens mij wil ie ze niet verkopen. Terug naar de rubriek Computers en Software, afdeling Harddisks.