woensdag 4 maart 2015

Het voorjaar komt!

Vandaag het ik gedurende de ochtend en een deel van de middag met water gespeeld. Was dat niet koud? Ja dus. Ik heb een terras en een pad met een hogedrukspuit schoon gespoten. Er was veel mos op de tegels en stenen gaan groeien. Helaas had de geleende drukspuit geen lans om de boel met een flinke stevige straal te lijf te gaan. Ik had alleen een terrasborstel en dat ding is niet krachtig genoeg om alle mos weg te krijgen.
alleen een terrasborstel...
Bij het apparaat horen standaard ook twee spuitlansen, maar die waren niet meegegeven. Ik heb eerst maar wat voorwerk gedaan met een bezem en een speciale onkruidborstel. Daarna de terrasborstel ingezet. Het resultaat viel eigenlijk best wel mee.
De overkapping werd ook gelijk schoongemaakt en afgespoten.
Om voort te borduren op het waterfestijn heb ik de buurvrouw via email gevraagd of ik haar de voorgevel (ik moet goed opletten hoe ik me uitdruk) een keer zal aanpakken. Die zit onder de groene aanslag. Tot dan wacht ik af.