zaterdag 28 maart 2020

Geloof jij het?

Ik zet grote vraagtekens achter de informatie die door de overheid en haar instanties (RIVM) verstrekt worden. Er wordt weinig getest en toch weet men het aantal besmette mensen aan te geven. Als ik lees, dat artsen vinden dat het aantal doden als gevolg van het virus niet correct (volgens hen te laag) is, dan sterkt mij in mijn gedachte. Komt bij dat het RIVM telkens (stiekem) terugkomt op eerder gedane uitspraken. Voor mij het teken dat ook het RIVM geregeld onzin uitkraamt.
Daarom moet ik telkens weer glimlachen als de overheid en/of de gevestigde media roepen fake news te willen bannen. Dat is voor mij hetzelfde wanneer de maffia roept de criminaliteit te gaan bestrijden. Ik krijg ook steeds meer het gevoel alsof het virus een soort paard van Troje is. Bedoeld om politieke zaken er doorheen te moffelen.