donderdag 19 maart 2020

Bezigheden

Tom komt even buiktrappen
Vandaag ben ik er dus even tussenuit geknepen. Met toestemming van de zieke, hoor. Afgezien van het wandelen met Fenna kom ik de laatste tijd erg weinig buiten. Ik ben dus binnenshuis bezig.
Vanmiddag ontving ik een nieuwe verpakking met Superspoel tabletjes. Afgezien van handen wassen, afstand houden etc. gorgel ik geregeld met dat spul. Zo'n tabletje los ik op in een glas water. Zodra het glas leeg is, begint het feest opnieuw. Dus ik hoef ze niet in mijn pillendoos te doen om ze niet te vergeten. Over pillendoos gesproken. Mijn pillendoos heeft voor elke dag van de week een vakje. Jammer dat de producent de opdruk (afkorting van de naam van de dag) op het dekseltje gedaan heeft. De tekst vervaagde heel snel. Binnen een paar maanden was ie nauwelijks te lezen, vanwege het aanraken met mijn vingers als ik het klepje sluit. Ik heb hem maar op z'n Japans*) hersteld. Telkens als ik zoiets doe, wordt er met scheve ogen gekeken. Wat heb ik gedaan? Ik heb de afkortingen aan de binnenkant van de dekseltjes geschreven. Met een markeerstift met permanente inkt. Het zit er nu zo'n drie jaar op.

*) iets kopiëren en verbeteringen aanbrengen.